Deletedmom_50 Kızlar serklajliyim kayseri sehir hastanesinde serklaj olup dikiş aldiranlar mustafa bertan demir doktor da
Dunyevi Deletedmom_50 serklaj ne bilmiyorum ama bende şehir hastanesi takipliyim sezeryan da Mehmet ak Rıfat cündübey şeyma dağlıtuncezdi çam Bu doktorlar ameliyata giriyor instagramda da sık sık paylaşıyorlar
Mustafayigitvebeytugannesi Deletedmom_50 Ben geçen hafta perşembe günü normal doğum yaptım ama serklaj flan yoktu bende üstelik normal olmasına rağmen dikişim de yok. Üstte kalsın gönderiniz🌺
Yazmelegi_ Deletedmom_50 bildiğim kadarıyla doğumda doktor seçimi yok normali ebeler yaptırıyormuş sezeryana da o gün kim varsa o giriyormus
Civcivannesi-38 Deletedmom_50 canım benim bi bilgim yok .tekdene gidiyorum bende ilkinde de Gülcan hanıma gitmiştim çok memnunum . Allah yardımcın olsun yazan çıkar İnşaAllah
Deletedmom_50 Civcivannesi-38 canim bende tekdene gidiyorum Ahmet Acer ama doğum paraları çok pahalı o yüzden mustafa bertan demire gitmek istiyorum
4521 Civcivannesi-38 canım ya bilgin var mı bilmiyorum bende Tekdene gidiyorum ama artık nst haftalarına geldim ve Tekden de nst ücreti ne kadar ya da muayene ücreti tek mi ödeniyor bilgin var mı
Allahkahretmesin1 Deletedmom_50 devlet hastanelerinde doğumda doktor seçemiyorsun kim varsa o giriyor doğuma normal doğuma doktor bile gelmiyormuş zaten
serife8796 Deletedmom_50 Beyabann38 9 bin tl Tekdende doğum ücretleri bende Ahmet acere gidiyorum çok memnunum