Ezz Kızlar hamileliğinizde kullandığınız vitaminler hangileri.. ve hamilelik sonuna kadar mı kullandınız
Yazmelegi_ Ezz 12 haftaya kadar diofol folik asit kullandım ondan sonra innate pronatal(omega 3 vitamin ve minaraller balik yağı) kullanıyorum birde demir ilacı doğuma kadar kullanilcak dedi
AsyaCngz55 Ezz 13 haftalık olduk. Folik asit kullandık. Şimdi elenatol diye bir multivitamin hapıyla demir hapı kullanıyorum.
Hizligonzales Ezz simdilik sadece regenesis max kullaniyorum hamilelik boyunca hatta emzirme doneminde de kullanacagim oglumdada kullanmistim 20. Haftadan sonrada demir d vitamini baslancak buyuk ihtimal
Hlycsr91 Haftada imom omega yazdı doktorum ve gebelik sonuna kadar kullanacakmış fakat kokusu çok kötü 😫
Zeyas Hlycsr91 Möllersin kapsül şeklinde balık yağı var direk yutuyorsun koku olmuyor ben arada kullanıyorum rahatsız etmiyor
Ezz Bende d vitamini manezyum demir ilacı Pregnacare plus diye bir vitamin kullanıyorm. Sanırım 9 ay boyuncada devam edecek
burcudemirr Ezz evet benimde aynı ama arada kullanıyorum ben omega ucu hiç kullanamıyorum vücudum kabul etmiyor içmekle birlikte bir süre sonra kusuyorum hamielik boyunca hiç kusmadım omega ucu içmekle kustum şaka gibi diğerlerini de arada kullanıyorum 2 3 günde bir falan yada aklıma geldikçe
mervekocogl Folik asit yerine Metil Folat kullandım ve acve hurması tükettim. Önünüzdeki haftadan itibaren diğer vitaminlere geçiş yapacağım
GULMUSTAFA-2011 Merhaba bende 12 .haftaya kadar diofol kullandım sonra regenises max önerdi doktorum doğuma kadar bir tane dedi omega ilaciymis sonra demir ilacı ve d vitamini kullaniyorm damla günde 3 damla yemekte alıyorum
Aysenur_61 9 vitamin 7 element 3 de omega içercen 19 çesitten oluşan bir vitamin ilacı kullanıyorum 10gün oldu başlatalı doktorum 3 ay kullanmam gerekiyor 15 haftadayım hamilelik başında hiçbir ilaç vermedi yurtdışında çok farklı herşey
Merve_vrl Ben normalde hem omega 3 hem folik asit ilaçlarını ayrı ayrı kullanıyordum ama onlar bitti. Şuan özel doktora gidiyorum,bu doktorum sadece RE-GENESİS MAX verdi,içinde hem folik asit hem OMEGA 3 varmış. Artık bunu kullanacağım😌
Casu Merve_vrl sizde kilo alımı yaptı max ? Ben uzun süredir kullanıyorum yaklaşık ⅞ kilo aldım. Bebek istiyorum ama gebelik daha olmadı.
Marlaaaaaaaaaaaaaa Ben hamilelikten önce folik asit kullanmaya başladım ona devam ediyorum. Şu anda 18 haftalık hamileyim. Doktorum bitene kadar kullan dedi. Demir ilacına yeni başladım. Ayrıca Regenesis Max omega3 vitaminine de geçen hafta başladım. Özel doktorum bu şekilde önerdi.
yasmi Marlaaaaaaaaaaaaaa merhaba. Yaklaşık ne kadar süre kullandınız folik asiti hamile kalmadan önce ☺️
Ikiz_annesii Folik asiti birakinca gyno ferrro sanol basladim (demir), ve coledan d3 kullaniyorum. Bana balik yagi vermedi doktor ama kendim möllersin balık yağını aldim onu kullanıyorum. O bitince imom kullanmaya başlarım heralde son 2 ayda
Mire Ikiz_annesii bende sizinle aynı ilaçları kullanıyorum ama balık yağı konusunda çok araştırmacı olmanızı öneririm bazı balık yağları gebelikte kullanılmıyor başlıca bilinen solgar vs… regenezis max ve ocean mummy çok başarılı ilaçlar arasında
Dra21 Hlycsr91 sizde bulantıda bir artış oldumu kullandıktan sonra nasıl kullanıyorsunuz bende kullanıyorumda
Hlycsr91 Son1434 benim çok fazla kas ağrılarım vardı hareket etmekte zorlanıyordum o yüzden verdi. Sizin böyle bir şikayetiniz varmıydı
Anneumut2318 Doktorum doğuma kadar devam et dedi gynoferon tek kullanıyorum ağız damlası ile magnezyumu bıraktım içemiyorum 🤷♀️