Aynı benn perşembe randevum var çok stresli geçiyor günlerin senin Allahtan yarınmış yarın İnşallah görürse kurtulursun bu boş gebelik stresinden 🥲🥲 bende aşırı stres yapmıştım keseyi görene kadar dış gebelik olabilirmi falan diye doktor kanaman yok bişey yok senn nerden çıkardın bunları niye stres yaptın durduk yere falan dedi. Allah nasip ederse 2. Bebek falan düşünürsem ilerde reglim 2 hafta geçmeden test mest yapmayı düşünmüyorum bi öğrenceksin gitceksin doktora nur topu gibi bebeği görüp geleceksin 😂😂 erken öğrenmek çok stresli