Merhabaa, ocak ayında ben de kimyasal gebelik yaşamıştım. 13 - 14 gün gecikmeden test yapma demişti doktorum. Ramazan ayında regl gecikince çok ihtimal vermedim zaten orucum gecikme olur vs diye ama 15 gün geçince neredeyse kan verdim ve beta çook yüksekti. Yarına ben de aldım randevu, hesaplamalarıma göre 7. Haftadayım ama hiç hamile hissetmiyorum her an regl olacağım gibi geliyor:/