Yarenn19 hiç bir zaman keyifle sigara içmedim sanırım. Sıkıntıyla başladım sigaraya, her stres olduğumda da fazlasıyla içiyorum. İlk hamileliğimde de içtim oğlum şuan 4 yaşında hayatı boyunca bir kere bile öksürmedi, ne öksürük şurubu ne antibiyotik asla kullanmadık. Çok şükür sigaranın sıkıntısını onda çekmedik inşallah bundan sonra da olmaz. Bu hamileliğimde de yine devam ediyorum o kadar dua ettim ki bulantım falan olsun da bırakayım diye oda olmadı. Ve içmicem yeter dediğim her an sanki daha fazla içiyorum.