Zsn85 2kedi1beybi bendede kahve rengi kanama vardı az ama bu gün doktoruma gidicem bakalım çok korkuyorum umarım kalp atışlarını duyarım yüce rabbim hepimizin çocuklarını bize bagislasin
2kedi1beybi Zsn85 çok zor bu korkuyla randevu gününü beklemek o kadar iyi anlıyorum ki. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı bu günleri unutmayı nasip etsin, Acılarını göstermesin. 🙏🏼 gittiniz mi doktora
Zsn85 Ama bende hamilelikte kist varmış sol tarafimda bir sorun olurmu bilmiyorum doktorum takip edicez sadece dedi 8 haftalık hamileyim karnım çok buyudu
Kahveseverny Dolphin16 evet ben arkadasımla progestan getirrrtim smdı hamıleyım onlem amaclı kullanıyorum. İlaçlar kargoyla da gelmıyor biliyorsundur. Yaz donemı sen gtmesen ble gdıp gelen arkadaslarına getirt bence. Yoksa kafayı yedirtiyor burdaki doktorlar.