8 haftalık hamileyim. Öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum. Kahverengi kanamam, lekelenmem hala devam ediyor. Haftada 2 defa iğne vurulmaya başladım. İlacı da sabah akşam içiyorum. Kırmızı olmadıkça korkma dedi doktor ama normal de değil dedi. Önümüzdeki hafta iğnelerden sonra tekrar kontrole gideceğim.