Tubazeynepalin BeatifulAngel 39+0 hala bekliyorum altta baskı var ama herhangi birşey yok kızımın gelesi yok 😂 nişan yeşilimsi gelşnce nasıl anlıyorsunuz ya ben anlamıyorum akımtım hep var çünkü
Cikoleyla Bekliyoruz gece sancım oldu ama sabaha geçmişti, pazartesi doktor randevumuz var. Zor oturup kalkıyorum artık,çişe gitmek de zorlaştı ama sık sık geliyor, çpk şükür yine de bugünümüze