Nasıl başlıycam bilmiyorum. Çok çabaladık evlat sahibi olabilmek için 2 düşüğüm oldu. 3.kez hamile kaldım doktor pıhtılaşma dedi ilaç kullandım 24.haftaya kadar geldik. 17 Nisan kontrolüm vardı. Herşey yolundaydı. 20 Nisan Perşembe arefe günü hafif karın ağrısı ile yattım. Gaz ağrısı ile yattım. Gece 2 kez tuvalete kalktım yine birşey yoktu tekrar yattım daha uyumadan bı ıslaklık hissettim tuvalete gittiğinde şok oldum yoğun derecede kanaman vardı ve durmadı. Apar topar hastaneye geldim hemen yatışım yapıldı. Nst de sancı cikiyodu benim ağrım çok olmamasına rağmen kanamam da durmadı 2 doz ciğer geliştirici iğne yapıldı. Sancı kesici ilaçlar ve bı kaç ilaç daha. Ama olmadı malesef rahim ağzı iyice inceliyor ve açıklık oluyordu benim kan değerlerim dusuyodu kadın doğum doktoru ve perinatoloji uzmanının ortak kararı doğum oldu zaten perinatolog açık açık dedi ister sezeryan ol ister normal doğum yaşamaz yaşasa da engeli olma olasılığı hastalık olma olasılığı yüksek olur dedi. Nitekim normal doğuma karar verildi zaten benim cennet kokulu çiçeğim gelmek için çok istekliydi. 22nisan Suni sancı verildi öğlen saatlerinde sanciyi çok az çektim sonra suyum geldi 5dakika içinde kızım geldi dünyaya başta iyiydi ama çok küçüktü minicikti. Yoğun bakıma götürdüler ama 10 15 dakika içinde kalbi durmuş. Malesef yapılan müdahaleler ise yaramamış. Ben kızımın hareketlerini son dakikaya kadar hissettim. Ama Rabb’im böyle uygun görmüş. Benim kızım Cennet kuşu oldu. Bizim Kara kızımız çiçek kokulumuz artık yok. Onun için hazırladiklarımız onunbicin kurduğumuz hayaller yok cennet kokulum cennet kuşu oldu insAllah bize şefaatçi olsun. Çok üzgünüm çok üzgünüz ama biliyorum Rabbim yeniden nasip edecek hayırlı ve sağlıklı bir şekilde. Çok uzun oldu biliyorum ama içimi dökmek istedim okuyan herkesten Allah razı olsun benim için de kızım için de dua eder misiniz?