Hayırlı geceler kızlar. 24 haftalık hamileyim. Ve farketmeden günde 2 defa kan ilacı içtiğimi farkettim ilaç isimleri farklıydı birisi Ferrum, diğeri gyno Ferro sanol. Birisine çok önceden başlamıştım diğerini 1,5 aya yakın kullanıyorum yani günde ikisini bir alıyordum bunu eczanede ikisi de kan ilacı dediklerinde farkettim içime fazlasıyla bir sıkıntı düştü acaba bunca zaman bu kadar aldığım kan ilacı bebeğime bir zararı olmuş mudur çok korktum sizlere sormak istedim aranızda günde iki tane kan ilacı alan var mı veya bir sorun olur mu bilgisi olan var mı 🥺🥺😓😓