gigimom ben 5. Ayıma girdim hala mide bulandım yok belritimde yok öyle uyku vs yaşamadım arada yanma oluyor sadece o kadar karnında çıkmadı yavaş yavaş çıkıyor ama biraz goebgim vardı zaten anca yeni yeni büyüyor belirginleşmeye başladı ama tam değil ici hamile gibi değilim mâşAllah diyin nazar değmesin 🤣🤣 her hamilelik bir değil herkeste farko8 şeyler olur kiminde olmaz o yüzden kafana takma ben hamile olmadan önce nasılsam aynı şekil devam ediyorum ev işi vs de aynı şekil sonuçta hamileyiz hasta vs değiliz kendi isimi kendim hallediyorum çok şükür bence sende keyfini çıkar derim