semaa_ eyvah eyvah 😀 Bende çok yeme değil de sık yeme var çabuk acıktığımı farkettim. 3 ayda baktım hiç kilo almamışım. Allah kolaylık versin hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, sanırım sadece şuanın kıymetini bilip şükretmem lazım 🙏🙏