serenea Alizee 17 gün oldu 2. yi olalı, aynı yerden kestiler izledim 😂 Ağırlık olarak benim 2. çok zor geçti ilkinde çok iyiydim bunda dikiş yerim hala sızlıyor arada sırada. Bence ikinci daha zor ama kişiye göre değişir
bebeklerimveben_ Kuzenim az yukarısını kestiler demişti bende 2. Olacak aynı yerden kesilmesi içimi ürpertiyor