Alizee Merhabalar, İki defa sezaryen olan var mı aranızda? Aynı dikiş üzerinden mi oluyor sezaryen, ya başka yerden mi kesiyorlar?
pinar_033 Alizee bende merak ediyorum benimde ikinci ameliyat olacak bende aynı yerden keserler diye dusunmustum
Ebruacr Alizee canım kişiden kişiye değişir belki ama benim ağır geçti açıkçası hala ağrılarım var ilkinde çok çok iyiydim
Alizee Ebruacr ikinci ağrılı diyorlar ya.. başka arkadaşım da öyle demişti. Sağ salim gelsinde Allahın izniyle 🙏🏼
Poyrazin_annesi Özele gidip sordum aynı yerden kesıyolarmıs. Yarında devlete randevum var oraya gıdıp yıne sorucam bakalm ne dıcekler