betard Elvn yok alaadiin beyin kendi polikliniği var yayladanın oraya gelmeden nurettin bey de sevgi hastanesinde ☺️
Elvn goncacan sevgi hastnsnde muayne olup bazi kisiler sonnda devltte doguruyorms sz nerde dogm ypmyi dsunuyorsnz
goncacan Elvn benim dogumumda sevgide olucak zaten edremitten gidip geliyorum doktora da ayriyeten devlete gitme durumum yok.
Seyran23 Elvn hayir canim ozel.muayanesi var.cok iyi bir doktor gercekten sevgi hastaneisyle ortak caliaiyor
betard Elvn Alaadiin beyden de memnunum devlette diil özel polikliniği var fakat çok yoğun olduğundan korkutuyor beni o yüzden iki doktora gitmeyi tercih ettim 😊
goncacan Seyran23 doğum ücreti konusunda bi bilginiz var mı doktor ne kadar alıyor hastane ne kadar aliyor
GizemC goncacan bende sevgi hastanesiyle anlaşması olan tülin kahveci var ona gidiyorum sekreterinden toplad 3.500 diye ögrendim nekadar dogru bilmiyorum
Seyran23 goncacan Muayene ucreti 70 tl sezeryan ve normal dogumda 2300 tl nurettim beye.gidiyorum bende ama.baska dojtorlarin 2500