SaHil_Hayat Bebetlm yengem hamileyken doktor son aylarında önermişti doğal maraş dondurması ama kilo yapması amacından
Tugba_sari Benim de biara sürekli canım dondurma istiyordu ama şuan ara verdim elmaya sardım 😂😂 sürekli elma yemek istiyorum
crazymommy Donmuş mu azıcık süt kakao bal blenderdan geçir üstüne çikolata eritebilirsin azıcık aşırı güzel dondurma oluyor ben normal dondurmadan daha çok seviyorum 😂
Tugraseda Anneyimbennanne faydası olmaz zararıda ya bademciğinizi şişirir fazla yerseniz yada tatlı olduğundan gereksiz kilo yapar belkide gebelik şekerini tetikler. Yani herseyin fazlası zarar olduğu gibi bu zarar nacizane görüşüm
poyrazin_annesi28 Anneyimbennanne Hiç bişey olmaz ben de deli gibi yiyorum 😂 Boğazlar sismesin sadece