BurcuArya35 Yazmelegi_ maalesef ayni oluyor benimde hergun progestan iğne oluyorum haftada bir de proluton depot vuruluyorum maalesef yer kalmadı artık
yanlisanlamaama Yazmelegi_ benimki kendiliğinden geçmişti ben alerjiye alışkınım her şey bana alerji yapabiliyor o yüzden çok takılmadım siz bi gösterin en azından bir krem verir çabuk iyileşir geçmiş olsun 💐
Cheonsa35 Bende her hafta oluyorum aynı iğneyi ve görseldeki gibi olmuştu. Üzerine soğuk kolonyalı pamuk koymuştum ve o şekilde geçmişti. Tabi kızarıklık geçse dahi ufak ufak şişlikler kaldı beze haline geldi. Normal olduğunu söylemişlerdi. Endişe etmeyin 😊
prematureannesi_ Yazmelegi_ hayır normal dedi doktorum birde ben hamileliğim süresince çok kullandım. Sürekli popom yeri geliyordu mosmor oluyordu. 3 gün ard ardına kullanmam bile gerekti. Bir sağ bir sol yanıyordu sızlaması daha geçmeden