Eksijelibon Yazmelegi_ ben👍🏼 4 ay kullandım kabarma , kızarma , ödem gibi orası top top oldu içten. Hepsi normal kullanmadıgım ilaç iğne kalmadı istediğini sorabilirsin canım♥️
eylulmihrasmom Yazmelegi_ yağlı bir iğne olduğu için o bölgede top top olabilir bezeler iğne vurulan kısma soğuk kompres uygulayabilirsiniz çok geçmiş olsun
yanlisanlamaama Yazmelegi_ benim olmuştu iğne yeri kaşındı kabardı kıpkırmızı leke leke oldu normalmiş ama bir süre kaşıntı devam etti bir iki hafta sonra kendiliğinden geçti
Yazmelegi_ esradgn123 ya benim kalca bölgemde iğne vurulan yerde kabarcık oldu muhtemelen iğneden oldu
Eksijelibon Yazmelegi_ benim 3 günde 1 iğne oluyordu bir sağ kalçamdan bir sol kalçamdan oluyordum. O esnada geçiyordu . Mosmor oluyordu bazen. İlaç kullanmayı bıraktım öyle geçti . Ama doktor normal dediği için endişelenmedim
BurcuArya35 Yazmelegi_ maalesef ayni oluyor benimde hergun progestan iğne oluyorum haftada bir de proluton depot vuruluyorum maalesef yer kalmadı artık
Muczm33 Çok yağlı bir ilaç apse oluyor şişiyor bende çok kullandım hala kullanıyorum kaşıntı oluyor sonrasında