Zeydazra doktorun prilam yazabilir. Benim de 7+1 bulantım var özellikle acıkınca çok kötü oluyorum. Bugün doktoruma sordum kusmasam da kullanabilir miyim diye gece 2 tane alabilirsin dedi prilamı. Az ve sık yemen gerekiyor canım evde sürekli ne yiyebilirim diye düşünmekten bıktım 😂