PrensinibekleyenAnnee handenur52 benimde değişik migdem bulanıyor agriyor göğüs ağrılarım var yorgun hissediyorum kendimi
bskts26 handenur52 ben de 7+5 im baş dönmesi artı sabah mide bulantısı ve sürekli uykuluyum evden çıkmıyorum yatıyorum sürekli
Ebru3461 Bende 7 haftalık hamileyim mide bulantısı baş dönmesi çok oluyor halsizlik de var progestan kullanıyorum sanırım omunda etkisi var
Zeyzey055 handenur52 progestanin etkisi olabilir canim baya salliyormus sırf o yüzden kullanmadım ben ağrılarım olmasına rağmen..bide fitil.gibi progestani kullanınca cok fazla yan etkisi olmadığını söylüyorlar doktorunuza bi danışın isterseniz
Tugba_sari Bende öyleyim günde 2 defa uyuyorum. Sürekli halsizim iş yapasın gelmiyor arada enerji geliyor temizlik vs yapıyorum ertesi gün yataktan çıkamıyorum. Zamanla geçiyormuş umudum o yönde
Olqa40 Kızlar bende tüpbebekle 6 haftalık hamileyim ağızda metalik tat yorgunluk bide hafif mide bulantısı var.bide siz kalp atışını 7 haftada duydunuzmu?
gulsahyukksel 7+2 Göğüs ve ara ara gelen karın ağrısı, ağzımda metal tadı ve bulantı var bir de kabızlık 🙈 Herkesin hamileliği farklı geçiyor. Sağlıkla doğsun da dayanırız yahuu🥰
Zeyzey055 sannemm ağızdan daha kötü oluyormuş sırf korkuma içemedim vallahi canim atlatırsın inşallah en kısa surede
Ozgeelgun Benimde bulantım yeni yeni başlıyor 7+3 deyim. Karnım huzursuz ve çok şiş progestanı fitil olarak kullanıyorum euthrox içmeye başladıktan sonra bulantım başladı onu etkisi olduğunu düşünüyorum.