AyFa1608 he iyi bari🤣🤣 ya bebiş daha çok küçük, benimkide öyleydi ilk başta, şimdi 1 aylık oldu birazz olsun düzene girdi uyku şeyi, gece gündüzü ayırt ediyor sanki ay nolur nazar değmesin maşşallahh😫😫 🧿🧿🧿🧿 çok korkuyorum her seferinde beşiğine yatırdığımda uyancak diye😫 psikolojim bozuldu😂😂 ha birde sıcak duş çok süper uyutur bebekleri, korkma hergün yapabilirsin banyo. Annem beni hergün banyo yapmış doğduğum ilk günden itibaren. Bende kendi kızımı yapıyorum hergün olmasa da 2 günde bi yapmaya çalışıyorum evimiz zor ısınan bi ev o yüzden hergün yapmaya çekiniyorum biraz. Bebeğin gelişimi açısından son derece önemli banyo yapmak. Her seferinde şampuanlamana gerek yok sıcak suya girsin çıksın yeter, kıyafetlerini ısıt ama öyle giydir akşam da yapsan öğlen de yapsan. Çok güzel mışıl mışıl uyur 🌸🌸