AyFa1608 aynı durumu yaşıyorum. Bende kundak falan da işe yaramıyor, anca yorulup uyucak yorulmasıda zaman alıyor benide yoruyor. Bebeklerde normal ilk birkaç ay, 4. Trimester diye geçiyor bu dönem ve annenin kucağında güvende ve huzurlu oldukları için bi çeşit ihtiyaçtır aslında bu. Kundak yapmayı dene, ve atletini yada kokunun sindiği bi elbiseyi yanına koy sen sansın, kundak istemiyorsa sağ sol yatır arkasını destekle arkadan yine sen sanar, bacaklarının arasına ince bi battaniyeyi rulo yap koy kalan kısmı sırtına destekle çok seviyorlar öyle. Ve oku sürekli, başında kuran okunsun hep. Bebeklerde karnı tok olsa da emme refleksi otomatikmen devreye giriyor o yüzden emzik kullanmanı öneririm. Ben ilk günden alıştırdım şuan çok rahatım kurtarıcım gibi bir şey. Kolay gelsin sağlıkla büyüt bebişi🌸💜