Ozcndln Saadet27 anladım canım dün bacaktan denedim ilk kez diz kapağının 4 parmak üstü biraz arkaya doğru ama napsam girmedi o iğne bu bacağa 🤔😂
Ozcndln Nuraymurat çok sağol canım ama kola tek başıma vuramam sanırsam destek almam lazım eşimde o saatlerde yok evde 😊😊
Nuraymurat Ozcndln bende vurmuyorum her akşam aynı saatte eşim vuruyo benimde hastanede çalıştığımdan hemşirelerede vurduruyorum onlar göstermişti banada ama raporlu olduğum için evde eşim vuruyor
Rabisss Gecmis olsun hanimlar bende igne kullaniyorum 6 haftalik gebeyim hep gobegimden vuruyorum hic kanayip morarma olmadi yeri bile zor belli oluyor acaba bi sorun mu var bi keresinde bacagimdan denedim kanadi ve baya morardi bacak zormus
EmineBurcuTfekiSar [bilinmeyen] Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah canım. İnşallah bir dahaki sefere sağlıkla kucağına alırsın. Yüreğini ferah tut yüce Allah’ım inşallah nasip edecek sana da
Ozcndln Nuraymurat anladım canım ben hep sabahları 10.15 geçe vuruluyorum ondan sordum eşinin vurması daha iyi oluyo demi ben zor alışmıştım başlarda valla 😊😊
Ozderr Ozcndln kolunda yağlı yere bacagından da aynı şekilde yağlı yerlerine vur iki elinle sıkınca zaten yağ katmanı bi yerde toplanıyor
Ozcndln Ozderr koluma hiç denemedim canım ama bacağıma denedim onuda beceremedim bi türlü 😂😂 sanırım yağ yok bende yaaa 😊😊😊