Ozcndln EmineBurcuTfekiSar aminnnnn canım benim valla haklısın cümlemize inşallah 😀😀 kendim vuruyorum eşim sabah çok erken 6 da gidiyo akşamda 4 ten sonra geliyo mecburen alıştım valla bebiş için 😍😍
Ozcndln Awesome12 evet canım haklısın valla hepimiz aynıyız demekki daha doğmadan nasıl hayranız onlara bide doğup o hareketleri yaptıklarında n'apsak acaba 😋😋😋
EmineBurcuTfekiSar [bilinmeyen] yok cnm 0.8. Dozun yeterli olup olmadığını ölçmek için özel bir testi var ondan yapıldı. Ben kilolu ve uzunum kan hacmim için bunı uygun gördüler. Aslımda bazen fazla geliyor doktoruma ama Doğuma az kaldı. Doğumdan bir iki gün önce bırakıcam Allah’ın izniyle
Busucan Ozcndln Doğumdan bir gün öncesine kadar göbeğimden vurdum iğnemi bebeğe gelmesi imkansız canım merak etme nasıl rahat edersen öyle yap ❤️
Ozcndln Busucan çok sağol canım vala içimi rahatlattın 😍😍 benim malesef ki doğumdan 1.5 ay sonrasına kadarda vurulmam lazımmiş o şekilde söyledi hematoloji off yaaa keşke doğuma kadar tek olsa 🙁🙁
Ozcndln Deletedmom328 evet karından devam etmeyi düşünüyorum canım bugün bacaktan denedim ama beceremedim olmuyodu ete girmedi bile iğne 😂😂 yine karnımdan vurdum bakalım sanırım hep göbüşten vurucaz doğuma kadar 🙃🙃
Saadet27 Ozcndln canım bende kullanıyorum ilk başlarda göbekten yapıyordum malum göbüş büyüdü artık bir koldan bir bacaktan yapıyorum fark etmiyor yani
Ozcndln Saadet27 anladım canım dün bacaktan denedim ilk kez diz kapağının 4 parmak üstü biraz arkaya doğru ama napsam girmedi o iğne bu bacağa 🤔😂
Saadet27 Muhammedamine alıştım desem CNm artık etim sert olduğu için bacaktan zor giriyor kolımda. Yer kalmadığı zaman ama mecbur bacaktan yapıyorum o daha çok acıyor
Nuraymurat Ozcndln merhaba kolunu gögüs hizasına kırıp 4 parmak dirsekten 4 parmak omuz hizasından koyup kalan orta kısıma vurabirsin ama ön kısım değil arkaya doğru vurmalısın iyi akşamlar
Ozcndln Nuraymurat çok sağol canım ama kola tek başıma vuramam sanırsam destek almam lazım eşimde o saatlerde yok evde 😊😊
Habis07 Ozcndln canm benm bacagım cok fena acıyordu o yzden kolumu mandalla sıkıstırıp kolda. Yaptım hep son aylarda :)
EmineBurcuTfekiSar [bilinmeyen] canım testin adını tam hatırlamıyorum x ile başlayan bişeydi ama. Senşn kan pıhtılaşma sorunun mu var yoksa sadece önlem olsun diye mi başladın. Başka bir sebebi olabilir mi acaba kaybının. Rabbim sabrını versin bende 2 kere 8 haftalıkken kayıp yaşadım çok zor. Rabbim tez zamanda kucağını doldursun. Hepimizin sağlıkla evlatlarına kavuşmamızı nasip etsin inşallah🤲