Ikiz_annesii Nurrr_33 ayy inşallah bizde görebiliriz o haftalari diyince daha da küçük sandım. İnşallah bende sizin haftayi görürüm sabırsızlanıyorum 🤭 22 haftaligiz bizz
ikizler2- Bizde bugün tam 36 olduk ve 3 Mayıs günümüz :) cumartesi tekrar nst çekineceğiz eğer sancımız çıkmazsa günümüzü bekleyeceğiz inşallah 🤲 çok da heyecanlıyım ve çok da korkuyorum ilk doğumum olacak nasipse :)