fatmanuryasar İkizlerinizin kilolari nedir 35+2 de randevum var ve dogum icin gun ne zaman verirler acaba devlet takipliyim sezeryan olcam cift yumurta ikizi
Ebruaydinn fatmanuryasar sezaryen pozisyonları uygun olmadığı için mi? Bende hem devlete hem özele gidiyorum devlet öncelik normal doğum diyor devamlı
Dlnkle fatmanuryasar ben de 34+4′üm bana 2 gün önce Doktorum gün verdi size de vermiş olması gerekiyordu Mayıs ikisine gün verdi
Gozdesmy fatmanuryasar ben de 35+3 deyim şuan 😇 12 Mayıs’a gün verdi doktorum, 37+6 oluyorum o gün de. Ne kadar dursalar kardır onların gelişimi için dedi. Ben de daha erken bekliyordum 🤭🤭
fatmanuryasar Ebruaydinn canim benim onceside sezeryan 2 yasinda bir kizim var sezeryanla dogum ettim ve zaten ikiside popo gelisli normal dogum imkansiz
Ebruaydinn fatmanuryasar hımm evet o zaman mecburi sizin hayırlısıyla kucağımıza alırız vakti zamanın da inşallah🙏🏼
denizmanzarasi Dlnkle ben de 35+2yim ama bana tarih vermedi doktorum 35+5te randevum var, acaba verir mi o zaman?
Nurrr_33 Dlnkle @denizmanzarasi çok güzel haftalara gelebilmissiniz maşallah inşallah bizde görürüz o haftaları bebislerimle 🥰🙏
Dlnkle denizmanzarasi devlete mi gidiyorsunuz özele mi gidiyorsunuz bilmiyorum ben özel kliniğe gidiyorum Biz zaten en başından beri konuşmuştuk hamileliğimi 36′da alacağını söylemişti zaten neredeyse o zamandan beri tarihin belli en son 34′te gittiğimde de net tarih verdi sizin bebeklerin kiloları kaç
denizmanzarasi Dlnkle özele gidiyorum, 2200 biri diğeri 2300 falan, bekleyebildikleri kadar bekleyeceğiz dedi
fatmanuryasar denizmanzarasi devlette bole diyo benim bebeklerde iki kilo oldular ama gun vermediler hala
Ikiz_annesii Nurrr_33 ayy inşallah bizde görebiliriz o haftalari diyince daha da küçük sandım. İnşallah bende sizin haftayi görürüm sabırsızlanıyorum 🤭 22 haftaligiz bizz