Edanurusta Merhaba kızlar ☺️ 36+6 dam selamlar bu gün çatı muayenesi oldum gerçekten burada yazılanlardan sonra çok çok korkuyordum. Doktorum fark etti kendimi kasmamamı söyledi. Ve öyle dayanılmayacak bir acı değil kesinlikle ☺️ Hafif kasıklarım ağrıyor şu anda ama bu da çok normal. Hiç korkmayın biz güçlü kadınlarız 💪 bu ağrılar bize vız gelir ❤️
Huzurr Edanurusta merhaba bende çok korkuyorum haftaya 36 olucam sanırım 37 de yapılacak afda yaptırıp mı gittin benim doktor ağdaya izin vermiyor
mucizemizibekliyoruzz Edanurusta ben de çatı muayenesi oldum. Yani bence üzerinde konuşulacak bu kadar büyütülecek bir şey bile değil. Bağırdım çok fena oldum diyenler muhtemelen kendi kendilerine panik yapıp kendilerini kasıyorlar. Herkes birbirini korkutuyor zaten korkarak gidince durduk yere zorlaşıyor durum 😄 Acı veren bir yanı yok çünkü 😊
Semaa6 Edanurusta Kusura bakmayin meraktan soruyorum 2 gun sonra bende olacagim da doktor bakarak mı yapiyor bakmadan mi yani iyice bakiyor mu o bölgeye :)
Edanurusta Huzurr Hiç korkmayın ☺️ Ben daha önce hiç ağda yaptırmadığım için cesaret edemedim bu yüzden jilet ve ayna kullandım
Zeynp Huzurr ay hiç korkma benim tuhaf bi ağrım vardı gebelikten önce doktor muayenede parmaklarını sokup içe doğru baskı yapmıştı birde O acımadıysa çatı muayenesi hiç acımaz Boşuna korkutuyorsun kendini
Edanurusta mucizemizibekliyoruzz Evet biz kadınlar ne yapıyorsak kendimize yapıyoruz aslında bende kaç haftadır ay nasıl olacağım diye düşünüyordum oldu da bitti bile 😅
Dniz47 Utanıyorum sadce korku yok ama ne bileyim insan tuhaf hissediyor kendini 🙈😂32 haftalık daha ama şimdiden korkuyorum
Edanurusta Dniz47 Bizim açısından utanç verici bir şey olsa da yaptırmamız gereken bir şey. Ve günde doktor kaç insana bakıyor doktordan utanmaya hiç gerek yok
Dniz47 Huzurr her zaman gittiğim kuaför var oraya giderim çünkü gerçekten göbeğimden aşagyı göremiyorum 😑🙈
Dniz47 Edanurusta Biliyorum elbette öyle gel gelelim ki sorun bende utangaç biriyim hemde fazlasıyla 🙈😂
Edanurusta Dniz47 İnan tatlım bende öyleydim hatta doktora soru sormaya bile çekinirdim sen kendini rahat bırak serbest ol 😘
Ebru3536 Benimde 40 haftam bitti 4 kez muayene oldum bencede korkulacak bir tarafı yok kızlar tamamen rahat olmanız gerekiyor
Prensesinannesi1 Edanurusta nasıl yapıyo süreyya hanım canım çatı muaynesi bebde 2 hafta sonra gidicem de :)
Edanurusta Dniz47 Evet ağda normal zamanlarda bile çok can yakıyorken hamileyken düşünemiyorum acısını
Annesininkuzusu0911 Dniz47 canım ben 35 haftalığım daha dün ağda oldum bi sıkıntı olmadı. 37. Haftada tekrar olcam çünkü çatı muayenem war. Kuaförüm buraya 40 haftalık olup gelem bile war dedi sadece biraz acıyomuş o kadar 🤷🏼♀️ Jilete asla vurmam çünkü çoğalır kökleri sertleşir ve zaten 1 hafta içinde hemen çıkar
Edanurusta Semaa6 Benim doktorum bakmadı ama doktora göre de değişiklik gösterebilir. Hatta üzerimde uzun bir tunik vardı açık bile değildi tam olarak
Edanurusta Prensesinannesi1 İlk önce ultrason ile bebeğe baktı sonra da alttan muane edelim dedi. Üstümde kendi uzun tuniğim vardı tam gözükmüyordu bile parmakları ile bakmadan kontrol etti
Melek27 Edanurusta hala aynı doktorda devam mı ve ne zaman dogum☺️ Sizden haber beklıyorum nasıl gecıcek ii mi kötümü hastane doktor tecrubenıze ıhtıyacım var bıde epıdural mı olcak dogumunuz