Nurcanben kendini ne kadar yorarsan sertleşmen o kadar çok oluyor canım herkesin bünyesi farklı bu yüzden 1 gün hastanede yatırdı beni 30. Haftamda sancı takibi yapmak için 35. Haftama kadar çok ayakta kalma çok yürüme dedi doktorum eğilip kalkmazsan iyi olur dedi artık işleri eşim yapıyor hep yemek bile yapmıyorum tezgaha geçeyim zaten eğilerek az iş yapayım karnım taş gibi oluyor. Birde böyle kasılma durumunda karnına ne kadar dokunursan kasılman artıyor hemşire bana öyle dedi kasılma başlayınca ayaktaysan da oturuyorsan da hemen soluna uzan ayaklarını kurmadan yat bebek sakinlesene kadar hatta uyuyabiliyorsan uyu ki bebek dinlensin dedi