Arkadaşlar selam. Şu son bir kaç gündür ara sıra karnımın sağ tarafinda bi sertleşme oluyor 1 2 dakika sertlesip düzeliyor sonra bu kötü bir şey mi gebelikte normal mi kontrole gidince doktoruma sorucam ama öncesinde yine de bilgilenmek istedim 23 haftalığım şuan