Annecik25 canım hiç korkma, benim şuan 23.haftam dün çok hareketliydi ama ondan önceki iki gün sıfır hareket hiç hissetmedim, ben de her seferinde panik oluyorum ama sen olma. Biraz daha büyüyecekler birkaç hafta sonra hep hissedeceğiz inşallah ❤️❤️ bir de ilk gebeliklerde normalmiş :)