CmreKsidar Sila66 benimde 22. Haftada gelmeye başladı canım bi ara gelmez olmustu cok korkmuştum hatta biliyorsun 36+6 da doğum yaptım sütüm aşırı bol geldi hemde hemen tshirtüm baştan sona ıslanıyordu gelir bence ama gelmezse de zamanla artıyor zaten