Sila66 evet hemen anında pedıatrı götürdü gostermedıler bile çok küçük 😔🥹 1700 gr doğdu aynı gün cıhazda 2 ölçtüler 200/300 eksık yada fazla olur dedi eksik oldu olsıjen cıhazına bağlı destek alıyor Cıger gelıstırıcıye ragman tam gelısmemıs dedi çocuk doktoru onun dışında sıkıntı yok büyütecez Ins dıyorlar bende dün taburcu oldum kötülestım gece geri yatış yaptılar crp yukselmıs hemen benim o haftalığım başıma bele ılk oğlumda da oldu 15 gün tedavi gördüm bunda da korktuğum başıma geldi 🥹bakalım ne olacak