Mrymclskn Ege üniversitesinden bana Chrome firmasının numarasını verdiler bugün kan verdim hepimizin iyi çıksın inşallah kızlar ben biraz ağladım biranda amniyosentez öneriyoruz deidklerinde 36 yaşındayım 2 li testim gayet iyi çıkmıştı perinatoloji detaylı ultrasona da girdim orda da hersey yolunda çıktı ama yas gereği öneriyoruz diyince biranda çok kötü oldum istemedim korktum