Mrymclskn 13. Hafta kzıkmda 3.7 mm ölçüldü ve her hafta arttı. Biz İstanbulda doktor hastane özel devlet perinatoloji gez gez hepsi aynı seyi söyledi down sendromu 🙄 nift test yaptırdık negatif geldi. Onu bile kabul etmediler. En son 7.ayımda çam sakuraya gitttim 5 perinatoloji toplandı aynı şeyleri söyledi. Kızdım ya yeter benım normal raporumu yazın bundan sonra kadın doguma gidicem rutin kontrol olacak ve dogum burda olacak aldırmıyorum dedim. 🤦 Son 2 ayım rutin kontrollerde gecti ve kızım sapa sağlam dogdu maşallah hiiiiç bir şeyi yok. Suan 19 aylık oldu. Hamileliğin izi stresli gecirmeyi. Evet insanın elinde değil üzülüyor sizi en iyi ben anlarım ama pozitif düşünün. Kendisinizi nerde iyi hissediyorsanız kimlerle iyi hissediyorsanız onlarla vakit gecirin ben öyle yaptım Allaha emanet ne olsa kabulum dedim.
Bana sadece 1 tane perinatoloji deid ki fiziki yapısı olabilir ultrasonda ne kadar net görebiliriz ki sakın sıkma canını madem herşey kabulu herşeyin keyfini cıkar demişti. Çam sakurada sevim özge özdemir. Asla unutmam ve ben onu dinledim. Cok güzelde hamilelik gecirdim, 🤭🤗😇