Canlarrrr bir sorum olcak bi tık kafam karıştı benim. Şimdi benim sat 21 Marttı bat da 19 nisan. Geçen hafta perşembe yani 13 mayısta (battan birkaç gün önce) pozitif testi görüp kan verdim. O gün değerim 99du. Sonra iki kere daha kan verdim.
Sonuçlar şu şekil:
13 Nisan hcg 99
17 Nisan hcg 452
19 Nisan hcg 901 (bat günüm)
Oğlumda 4+3de 400 küsürdü hcgm.. Sizce bu kadar yüksek hcg normal mi? Endişelenmem gerekiyor mu? Nette mol gebelikte vs hcg’nin fazla olduğu yazıyordu da bu hamileliğimde herşeyden nem kaptığım için tribe girdim. Var mı benzer durum yaşayan? 🥹🥹🥹🥹