Minervaztrk amh değerim normalin altındaydı, bir kaç ay sonra hala gebe kalamamışsam tüp bebek tedavisine başlamamı önermişti görüştüğüm doktorlar. Karşıma ovülasyon testleri çıktı alıp deneyeyim ne kaybederim ki diye düşündüm ve ilk kullandığım ayda hamile kaldım. Çünkü test en uygun günleri net olarak veriyor. Uygulamaya göre ovülasyon günüm ve teste göre ovülasyon günüm arasında neredeyse 10 gün vardı. Ovülasyon günüm olduğunu sandığım gün aslında çoktaaan yumurtanın çatlamış olduğu günlermiş 🤭 Şuan 29+4 haftalık hamileyim. Kesinlikle kullan, ne kaybedersin ki ❤️