nesimeatak57 rüyamda bi kadın çocuğunu istemiyordu öldürmek için yüksek bir yere çıkmıştı aşağı atacam diyordu bende ağlıyordum atma bana ver benim bebeğim olsun ben bakarım diyordum o da bana pembe battaniye içinde sarılmış bebeği verdi ismi de Deren dedi aldım kucağıma kalbime bastım kokladım sonra uyandım😄 ve sonuç olarak kızım oldu 😄 şimdi ikinciye hamileyim üç buçuk aylık oldu daha net bir rüya göremedim bir gün erkek bir gün kız görüyorum bu sefer rüya işi olmadı bende 🤭 size de iyi bayramlar bu arada 🌸🤗