nesimeatak57 Hamişler anneler merhaba rüyamda ultrasonda kızım olduğunu gördüm 3 aylık hamileyim eşimde kız çocuk gördüğünü söylüyor rüyasında sizinde rüyanızda görüp gerçekten tutan var mı merak ediyorum herkese iyi bayramlar şimdiden 😊😊❤️
Ozoooo nesimeatak57 ben erkek de gördüm kız da ama son olarak doğum yaptığımı görmüştüm bebeğim sapsarı bir oğlandı cinsiyeti de oğlan 😻
Poncikpanda nesimeatak57 doktorum rüyamda cinsiyeti erkek diyordu bir ay sonra erkek olduğunu yine doktorumdan duydum 😅
Ekncirem nesimeatak57 kız gördüm ama erkek hissediyordum ve erkek olduğunu öğrendik rüyadan çok hislerine güven 😂😍
anapanda12 nesimeatak57 ben rüyamda erkek gördüm hemde ultrason da doktor afedersin testislerine kadar gösteriyordu ve defalarca kez gördüm böyle erkek bebekli rüya sonuç mu sonuç kız 😅
ikibebeanasi nesimeatak57 valla ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri kucağımda kız benek sevdim yenidoğan,hatta vay be rüyamda bile çıktı diyodum. Sonuç:erkek 😀
Aysehsdmr nesimeatak57 benim ikiside tersi oldu . İlki kız gördüm erkek oldu. Şimdiki de erkek gördüm kız olacak inşallah 🥰
Sevobuglem nesimeatak57 benim de tutmuştu cinsiyeti öğrenmeden birkaç gün önce rüyamda görmüştüm kızım olacağını öyle de oldu
Dnzglsm_123 nesimeatak57 ben erkek bebek görmüştüm, oğlum olacak nasipse inşallah 😊💕 8 haftalıkken falan görmüştüm
Fatosbulut Dnzglsm_123 bende 8 haftalıkken gördüm erkek bebek doğurup emzirmiştim oğlum olacak Allahın izniyle 🥰
Ayce09 nesimeatak57 Kızımda erkek görüyordum hep öğrenme günümüz gelmişti gecesine kız diyodu doktor ertesi gün aynı rüyamı yaşadım şuan ikizlere hamileyim hiç bebek veya çocuk görmedim daha 😂