Tugbazdmr Gulsah2929 12. Haftada çıkmaya başlamıştı. Erkenden çıkmış, kilona dikkat et diye çok laf yemiştim 🤦🏽♀️
Cerena_87 Gulsah2929 8 haftalıgım şişlik var ve herkes göbegin çıkmış felan diyor ama ben bilyorum şişlik
Gulcan0511- Benimde 2. 12. Haftadan ıtıbaren ufaktan belırdı sımdı 17 haftalıgız lastıklıler dısında pantalon olmuyo 🤭
Tubatuu 14 haftadan sonra bence biraz çıkmaya başladı ama dışardakıler hamıle olduğuma inanmıyor 17+6 ikinci gebeliğim normaldede kilolu değilim
ailem_123 Tugbazdmr aynen ya benimde şuan 14 haftalık ve bayram ziyareti için aileme gittiğimde bizimkilerin aynısını demesinden çekiniyorum
Kbra-olcay Tugbazdmr insanlar çok eleştiriyor ya benimde 12. Haftada göbeğim çıkmıştı sanki 50 kilo almışım gibi davranıyordu herkes şimdi 17 haftadayım kilomda iyi göbeğimde güzel büyüyor sende kimseyi umursama 😂
Jesca Tugbazdmr ay bu insanlar niye böyle yaa kiloyla göbeğin cikmasinda ne gibi bir bağlantı var saçma sapan.. hayırlısıyla alırsın inşallah kucağına 😊
Elitopatra25 Cerena_87 kız 8haftalik bebiş daha neki belli olsun o sisliktir ben 13e girdim az belli 😄
seymama Cerena_87 merhaba Cerena:) bende tam olarak aynı durumdayım şişlikten kocaman bir göbeğim var :) bende 7+5 cok yakınmısız:)
Azeriqizi Gulsah2929 29haftamizi bitirdik 30dayiz gobrk mobek yok🤣sanki az kilo almisim gibi azcik hamileye benzemiyorum
Gulsah2929 Valla kızlar benimde ikinci de erken çıktı 10 haftada birden kalanlar da vardı ondan demek 🤗
ksksister35 Gulsah2929 yanlız değilsin 9+1ama üç aylık gibi nerdeyse🙈ve 56la hamile kaldım ama 9sene önceden kalan sezeryan göbeği bence🤭😊😊
TomrisHanim Gulsah2929 16 haftalıkken başladı şuan 19 uz belli ediyor ya millet anlıyor biraz da iyi oluyor 😂 hastaneye gidince öncelik tanıyorlar
Gunicka TomrisHanim bende de biliniyo) dun pzarda manaf diyo ki oruc deyilseniz bunun tadina bak😂gobeyime bakdim bidde mamaba) taksici de diyo ki kizim yawlilara yardim etmek lazim yardimci ol) bana da air seyler olmaz) wawirdim)
fundabyr07 Kilolu hamile kaldim ayni kilomda sayikladim hep 25.haftada bebegim kendini gostermeye basladi🤣