DilarAsel Duce canım hala bekliyor musun? Ne oldu son durum nedir? Birde şeyi merak ediyorum devlette misin özel hastane demi?
GokceGenc KutsalDoan cnm peki bişi hisstmi hiç açılma olduguna dair ? Bnde 36. Haftadayım cok agrım oluo cuma doktora gidicem
ZeyooZ KutsalDoan bana da bgn yapıldı canım çok yandı yaa 😕 ne şanslısın acımadığı için. Doktordan geldiğimden beri hem ağrım var hem de hafif kanama 😕
DilarAsel Duce gözün aydın kuzum darısı başımıza inşallah rabbim sağlıklı sıhatlı büyütmeyi nasip etsin inşallah
Muhsinecahit Benim de 2 cm açılmam vardı ama benim suyum gelmişti o yüzden hastene ye gittim ve direk DOĞUM HANEYE ALDILAR suni sancılar verdiler ve baya çektim gündüz 2 de girdim sancılarım yavaş yavaş arttı sonra çekilmez hale geldi sabah 4 doğru doğum yaptım .eve göndermeleri daha iyi evde çekersin yatış verdiklerinde açılman çok az sa hastene de çok çekiyorsun .suyun gelmediyse sıkıntı olmaz