Betul3425 Tomrisinizi geliyo ama ek ücret talep ediyo diye biliyorum. Ben okadar önemsemediğim için bizzat doktora sormadım açıkçası
Gulsummldr Deletedmom434 36. Haftada açılmanız varsa neden gezdiniz ki? Bende35+4üm şuan. Düzenli sancım çıktı. Doktor yatcan dedi yatabildiğin kadar. Siz doğuma gitmişsiniz. Merak ettim neden
Deletedmom434 Gulsummldr 36-37 erken doğum haftası değil bu yüzden doktorumda risk görmediği için müdahale etmedi
DilarAsel KutsalDoan cumartesi acile gittim doğumhaneye aldılar 35+1 günlüktü şuan 35+5 2 cm açıklık ile geziyorum 😁😁
Gulsummldr Deletedmom434 anlıyorum. Bende sancı cıktı 35e girdiğimde. Düzenliydi. Hemen serum verip durdurdu. İki hafta sabret deyip işi falan bıraktırdı. Merak ettim sizdeki durumu
Bittersweet KutsalDoan çatı muayenede mi soyledi acilman var diye acilmaya nasil bakiyorlar cok merak ediyorum🙄
Betul3425 Duce hakkına hayırlısı olsun inşallh canm. Sağlıkla sıhhatle bebeğini kucağına al inşallah 🤲🏻
Duce ZeyooZ gelmiyoki canim sabah propes koydular hala 3 cm aciklik var su nisan agri yok nst de 100 geciyor sancilar ben hissetmiyorum sanirim sezeryan doktor inat ediyor normal diye ama bu gidisle imza verip aldircam sezeryane
DilarAsel Duce canım hala bekliyor musun? Ne oldu son durum nedir? Birde şeyi merak ediyorum devlette misin özel hastane demi?
ZeyooZ KutsalDoan bana da bgn yapıldı canım çok yandı yaa 😕 ne şanslısın acımadığı için. Doktordan geldiğimden beri hem ağrım var hem de hafif kanama 😕