alya00 benim bebişin 18 veya 20 falandı galiba değeri hemen yatmıştık hastaneye
Ama zulüm gibiydi (özel hast olmasına rağmen çok zor bir geceydi) ışık tedavisi oldu, idrarla atıcak desi soktor sirekli sağıp verdik ve mama verdik 1 saatte bir (alarm kurduk) yine çok süşmemişti değeri eve gönderdi iki gün sonea tekrar gittik kontrole bir kaç değer daha düşmüştü
Bir hafta sonra tekrar gittik artık yükselmez bir kere pik yapınca iniyormuş değer. Güneşe çıkar ak yok eşarp vs bunların hiç bir faydası yok. Tek çare beslenme. Bu bebeğimde o yüzden kaşık biberonla ek takviye vericem o anları tekrar yaşamak istemiyorum