alya00 Biz değer 16 iken küvöze alınmıştır, 2 gün küvözde aynı odada kaldık mavi ışık aldı. Sonra değeri düşmeye başladı. Mama ve meme vermiştim. Sarılık yabana atılacak bir şey değil değer ne kadar düşükken müdahale edilirse o kadar iyi ama 10 seviyesinde bir değer belki sık emzirerek ve mama ile çözülebilir. Hurafeleri hiç sevmem ama babaannem o kadar ısrar etmişti ki çay kaşığıyla şekerli su bile vermiştim 16 değere tekrar çıkmasın diye doktor yoksa kan değişimi vs olur diye bir sürü şey söylemişti. Neyse ki sonrasında yükselmedi. Önemli olan tek nokta bebeğin aç kalmaması, meme ya da mama önemli değil karnı doysun kuzucuğun şekeri düşmesin yeter ki.