HanifeAsya yani zaten zor süreçten geçiyorsunuz bide soylenenleri takmayın bosverin bence
Bende çok riskli geçiriyorum ilk baştan beri başıma gelmeyen kalmadı ben gebeliklerimi çok zor geçiriyorum tedaviler sonucu hamile kalabildim bide boş konuşmaları takmam sizde öyle yapın ilk gebeliğiniz sanırım yenilmeyin keyfini çıkarin benimde gobusum hiç çıkmaz hamile olduğuma kimse inanmaz öyle soyleyim bebek zayıf bebek zayıf bu karından çıkacağı anca şu anca bu ayy sizene bagirmak istiyo insan doğur ondan sonra sütun yetmiyo mama ile besle o biter kucağına alma kokuna alışır o biter diğeri o biter diğeri herseye karışıp duracaklar umursamayın