HanifeAsya ay bu insanlar moral bozmak ve korkutmaktan başka ne işe yararlar korkmayın lütfen olabilir asagida düşebilir hemen doğacak bu diye adlandırmak ne mantıksa ilk gebeligimde 29.haftada stent takildi böbreklerime ağrı ve korku ile evet göbeğim düştü banada diyorlardı 38.haftada doğurdum onların dediği gibi hemen cikmadi şimdiki hamileligimde asagida üst tarafım bomboş ne varsa karin bölgemde Mide tarafım bomboş yine aynı terane takmayın bosverin keyfini çıkarın zaten yorucu ve endişe ile geciyo kapatın kulaklarinizi