cananbasara Derya341986 bikaç gün dinlendikten sonra tekrar bakıcak belki o zaman aynı durumla karşılaşırsa nts bağlıcak canım
KonulRaul cananbasara 32haftaligim,sinir stres uzuntuden bebeyimi awagida his ediyodum bugun doktora gitdim.tehlike 2,5mm bende 2,8mm cikti.cok awagida yani.2hafta daha durdura bilirsen iyi olur dedi ciyerleri acilir kuveze koymayiz dedi(
cananbasara KonulRaul rabbim sabır versin malesef hamilelik psikolojisi farklı bişey ama sıkmamaya çalış kendini inşallah sağlıkla gelir
kardelenimm cananbasara 29. Haftadan beri kafası aşağıda erken doğum riskim vardı herhangi bi müdahale yapılmadı yürümekte zorlanıyom düştü düşücekmiş gibi oluyorum öyle baskı yapıyor zorluyor açılmam yok ilaçta kullanmıyorum 37. Haftaya geldik darısı başınıza ☺️
cananbasara kardelenimm inşallah bişey kullanmadan durmuş senin ne güzel darısı bizim başımıza en azından 37 haftaya kadar dursa normal doğum mu olucak senin
kardelenimm cananbasara valla bi sezaryen diyo doktorum bi normal bende anlamadım 😂 tansiyon sorunum var şuan iyiyim ama doğumda sıkıntı olmasından korkuyoruz
Deletedmom411 cananbasara benim 34. Haftada erken doğum riskim olmuştu 1.5 cm açıklık da vardı sancılar da varmış ama ben hiç hissetmemiştim sürekli nst ötüyordu serum iğne hap ile ertelendi 38+1de yapmıştım doğumumu:)
Seher1809 cananbasara benimde dün kontrolum vardı adet sancısı gibi sancılarım oluyor dedim bide 2 damla kadar kan gelmişti dedim hemen nst ye bağladılar yalancı sancı olabılırmış ki bir tane büyük sancım çıktı önlem almamız şazım dedi dr um ve bır tane düşük önleyici iki tanede ciğer geliştırıcı iğne buruldum haftaya bi daha çağırdı bakalım artık çok ağrım oluyor bıçaklar batıyor sanki biraz yürüsem inşallah zamanında gelir
cananbasara kardelenimm benimde aynı durum doğum nasıl olucak belli değil kan pıhtılaşması var bende iğne kullanıyorum sulandırıcı o yüzden duruma göre bakıcak yeter ki iyi sağ salim gelsinler 😊