Cahil cühela hareket etmeyin ya. Bebek rahimde duruyor. utrason cihazı da rahimin icine sokulmuyor vajinada kalıyor. Temas bile etmiyor ulaşması da mümkün değil rahim ağzı kapalı. Çok saçma bir korku yaşıyorsun şuanda. düşeceği varsa gebelik sağlıklı degilse seni terste cevirsek düşer demişti doktorum bana. Tevekkül et ve ihmal etme.