Silakykr_ benimde hep kanamaliydi belki elli kere alttan uktrasonla muayene oldum hemde kactane doktora. sorun olmuyor korkma. Üstelik benim kese çok asagidaydi 2 ay kanama yaşadım. Sonrasında rahimde açıklık filan vardi yani demem o ki ultrason cihazı bebeğe zarar vermiyor. Bekleyerek korkarak hata ediyorsun. Progestan filan kullanman gerekebilir acil olarak vakit kaybetme. Ultrason cihazı yüzünden bebegini kaybeden hiç duymadim ama kanama geçirip düşük yapan çok. Sinirleniyorum bazen böyle şeyler duyunca.kim söylüyor zarar verir diye hangi eğitimi alarak söylüyorlar. Doktorlar bile zararsız derken.