ZeyooZ ardengunes yok anacım bende ne kasılma, ne sancı, ne su hiçbi şey yok 😂 sanırım bu bebek değil sadece göbek 😂😂🙈
ardengunes ZeyooZ hahaha belli olmaz ama bu işler bak benim belirtiler var senin yok yarın dogurursun ben hala beklemede mesela hersey olabilir 😂😂😂
ardengunes ZeyooZ ya guzel geçti ama ogluşum ters donmus malesef baş aşağı olmasına rağmen ters duruyo p.tesi günumuzu dolduruyoruz böyle giderse normal olmaz dedi sezeryan olucak sanırım p.tesi belli olcak artık hersey 😑 birde 2 haftadır kilosu aynı anlamadım gitti
ZeyooZ ardengunes ay benimki cok fenaydi yaa canim cok yandi hala agrim var 😔 bas asagi nasil ters duruyor anlmadim? Son haftalarda artık çok almaz demişti benim dokotr kaldıki benimki 2haftadır bakmıo bile kilosuna 🙄
ardengunes ZeyooZ başı asagida ama ters duruyor dedi doktorum bilmiyorum ki bende anlamadım nst de sancim güzel çıktı ama bakalım p.tesi ye kadar neler olucak 😊 hadi ya biraz acı oluyo tabi ama benim güzel geçti suan bişeyim yok ne zaman gdiiceksin bir daha sen
ZeyooZ ardengunes neyse hayırlısı olsun döner belki ptsiye kadar. Benim sancım yok ama 1 cm açılma var çatı müsait ,bebek ctsiye kadar gelebilir, ctsi tekrar bi bakalım olmadı suni veririz dedi
ardengunes ZeyooZ ay hadi inşallah suniye gerek kalmadan geliveririr sancin 😂 inşallah canım senin c.tesi benim p.tesi bakalım iyi haberler olsun inşallah haber et yine 😊
ZeyooZ ardengunes ay inşallah yaaa 🙏 belki muayene uyarmıştır gelir bugün yarın 🙈 tamam haberleşelim 😘