Betul3425 bemde sizinle aynı durumdayım hatta nişanım geldi diye cumartesi gecesi post açmıştım. Cımartesi nişanım geldi düzenli sancılarıö başladı bi parmak açıklıgım var halende sancı cekiyorum duzenli olarak çocuk kendını ittiriyo resmen kasılmayla sancıyla açılmam ilerlemiyo malesef bekliyoruz 😕